تقدیر بانوانِ شرکت توزیع برق مشهد از مدیریت عامل

تقدیر بانوان شرکت توزیع برق مشهد از مدیریت عامل

بانوان همکار در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد ضمن اهدای لوح تقدیر به مهندس سعیدی، از حمایت‌های ایشان و مشارکت بانوان در امور مدیریتی و اعتماد به این قشر تجلیل کردند.

به گزارش امواج برتر به نقل از دفتر روابط عمومی، در مراسم اهدای این لوح که با حضور خانم عرب مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده توزیع برق مشهد و جمعی از همکاران خانم برگزار شد، مهندس سعیدی طی سخنانی گفت: رویکرد و دیدگاه من در توزیع برق مشهد همواره توجه به کارکنان بوده است و معتقدم هر کس در هر جا و در هر رده مدیریتی و سرپرستی خدمت می کند و با خانم ها کار می کند باید شرایط کاری این عزیزان را به گونه ای فراهم کند که اساس و بنیان خانواده در جامعه همواره مورد توجه قرار گیرد.

خانم ها علاوه بر کار اداری باید به همسرداری، خانه‌داری و تربیت فرزندان نیز بپردازند و این موضوع نباید از نظر مدیران غفلت شود. خانمی که کارمند است اما ذهن او درگیر همسر، فرزند و زندگی است نمی تواند به خوبی کار کند و باید ذهن او در این بخش گرفتار نباشد.

در شرکت توزیع نیروی برق مشهد، اقتضائات کار خانم‌ها را مردان باید در نظر بگیرند تا بنیان خانواده مستحکم تر شود.

مهندس سعیدی در ادامه ضمن تشکر از بانوان شاغل در شرکت گفت: همکاران خانم در شرکت به ویژه آنهایی که در رده‌های مدیریتی خدمت می‌کنند نشان داده‌اند که لایق بوده و به خوبی کار می کنند.

خانم‌ها به‌طور معمول به لحاظ ساختار خلقتی از مردان دقیق‌تر هستند و باید از این این فرصت، بهتر استفاده کنیم.

در این مراسم، لوح تقدیر به پاس حمایت‌ها و توجهات ویژه توسط خانم عرب به نمایندگی از بانوان شرکت تقدیم مهندس سعیدی مدیریت عامل شرکت گردید.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع روابط عمومی شركت توزيع نيروی برق مشهد
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.