تشریح ویژگی‌ها و توانمندی‌های شرکت توزیع نیروی برق مشهد در جلسه شورای اسلامی مشهد

تشریح ویژگی‌ها و توانمندی‌های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد

مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر مشهد به بیان ویژگی‌ها، توانمندی‌ها و فعالیت‌های این شرکت پرداخت.
به گزارش امواج‌برتر به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در این نشست، مهندس رمضانی از شرکت توزیع برق مشهد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌شرکت‌های توزیع برق کشور یاد کرد و اظهار کرد: این شرکت با وجود 1.662.000 مشترک، منطقه‌ای به وسعت 10 هزار کیلومتر را تحت پوشش قرار داده است.
وی ضمن ارایه گزارشی از آمار تجهیزات و اطلاعات مشترکین برق مشهد افزود: 5903 کیلومتر خطوط فشار متوسط، 8456 کیلومتر خطوط فشار ضعیف، وجود 14000 ترانسفورماتور هوایی و 1667 ترانسفورماتور زمینی، 381 ترانسفورماتور پدمونتد و 6700 کیلومتر شبکه روشنایی معابر، 502 نقطه هوایی اتوماسیون و 819 نقطه زمینی اتوماسیون تنها بخشی از تجهیزات این شرکت می‌باشد.
وی تعداد مشترکین به تفکیک تعرفه را شامل 81 درصد خانگی، 4 درصد عمومی، 2 درصد کشاورزی، یک درصد صنعتی، 14 درصد سایر مصارف و 0/14 درصد را روشنایی عنوان کرد و گفت: 88/8 درصد مشترکین ما در حوزه شهری و 10 /4درصد در حوزه روستایی و 9 درصد جزء مشترکین دیماندی قرار دارند.
مهندس رمضانی در ادامه از فعالیت و راه‌اندازی مراکز پاسخگویی و خدمات غیرحضوری و همچنین انجام فرایند نظرسنجی از مشترکین و ارزیابی عملکرد کارکنان عملیاتی شرکت و اپلیکیشن برق من و سامانه شهر آپ و سامانه اطلاع رسانی برق مشهد خبر داد و اضافه کرد: از جمله فعالیت‌ها و اقدامات تأثیرگذار توزیع برق مشهد، عملیات خط گرم بدون اعمال خاموشی بر روی شبکه 20 هزار ولت، تأمین برق مراکز حساس شهر در پیک تابستان 1400، نصب 38 هزار کنتور هوشمند AMI ، اجرای طرح‌های جهادی در حاشیه شهر و جایگزینی کابل خودنگهدار به طول 7 هزار کیلومتر به جای شبکه سیم مسی بوده است.
در این جلسه حسین موحدیان رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و خدمات توزیع برق مشهد و همکاری این شرکت با شهرداری بیان کرد: توزیع برق مشهد و شهرداری مشهد همواره در یک تعامل همیشگی قرار دارند و کمک حال یکدیگر بوده‌اند.
ایمان فرهمندی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نیز ذکر کرد: توزیع برق مشهد بدنبال تأمین برق پایدار است و امروز برق پایدار محرک توسعه و رفاه محسوب می‌شود.
فاطمه سلیمی از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد هم افزود: یکی از خدمات قابل تقدیر توزیع برق مشهد، تأمین روشنایی مناطق محروم است و نشان می‌دهد که خادمان واقعی امام رضا (ع) می‌باشند.
مجید طهوریان عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه بیان کرد: با توجه به خدمات توزیع برق مشهد در بافت‌های فرسوده، آماده ایجاد کارگروه خاصی برای کمک به خانواده‌های محروم هستیم.
در پایان این نشست، مهندس رمضانی تصریح کرد: شهرداری مهمترین دستگاه خدمات‌رسان در مشهد است و توزیع برق مشهد نیز در کنار شهرداری آماده ارایه خدمت هرچه بیشتر به زائر و مجاور می‌باشد.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.