کتاب «طراحی و بررسی سیستم‌های قدرت ١»

طراحي و بررسي سيستم‌هاي قدرت 1

کتاب «بررسی سیستم‌های قدرت یک» تالیف پروفسور محمد ال هواری که توسط دکتر مصطفی عیدیانی دانشیار موسسه‌ی آموزش عالی خراسان و عضو ارشد انجمن IEEE و دکتر کاظم عاملی استادیار دانشگاه آزاد اسلامی ترجمه شده است توسط انتشارت نگاران سبز منتشر شد.


در پیشگفتار مترجمان کتاب آمده است: «درس بررسی سیستم‌های قدرت یک، یکی از دروس پایه مهندسی برق و یکی از مهم‌ترین دروس گرایش قدرت است که در سال‌های اخیر در کنکور کارشناسی ارشد نیز آورده شده است. تاکنون کتاب‌های مهمی در زمینه بررسی سیستم‌های قدرت تألیف و ترجمه شده است که تفاوت‌های کمی با یکدیگر دارند. کتاب حاضر که توسط پروفسور ال‌هاواری تألیف شده است یکی از مراجع مهم در بیشتر دانشگاه‌های معتبر دنیا است که نقاط قوت زیادی نسبت به مراجع مشابه دارد.

مترجمان این کتاب، پس از ده سال تدریس به دانشجویان از منابع و مراجع مختلف، به تفاوت درک بهتر دانشجویان از این کتاب نسبت به مراجع دیگر پی بردند و همان طور که ماشین‌های الکتریکی پروفسور ال‌هاواری، ساده‌ترین و واضح‌ترین کتاب ماشین‌های الکتریکی در ایران است ان‌شاءالله این کتاب نیز همین درجه اهمیت را در بین کتاب‌های بررسی سیستم‌های قدرت پیدا می‌کند.»

علاقمندان به مطالعه این اثر می‌توانند جهت تهیه کتاب به اپلیکیشن کتابراه مراجعه نمایند.

لینک دانلود: http://ketabrah.ir/go/b59304

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.