یازدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد

یازدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد

یازدهمین نمایشگاه صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه لوستر و روشنایی اصفهان امروز بیستم مهر ماه با حضور مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان، رییس هیات مدیره انجمن برق استان اصفهان، رییس اتحادیه صنف الکتریک و الکترونیک استان، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، نماینده نشریه تخصصی امواج برتر و جمعی از مدیران و صنعتگران حوزه برق و صنعت روشنایی کار خود را آغاز کرد.
به گزارش خبرنگار امواج برتر، این دو نمایشگاه تا بیست و سوم مهرماه 1400 و به مدت چهار روز میزبان فعالان، کارشناسان، متخصصان و علاقمندان حوزه‌های مرتبط خواهد بود. 86 شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط با برق، اتوماسیون صنعتی، لوستر و روشنایی به‌روزترین تجهیزات، خدمات و کالاهای خود را در معرض بازدید متخصصان، کارشناسان، علاقه‌مندان و فعالان این حوزه قرار داده‌اند.
شرکت‌های حاضر در این دو رویداد نمایشگاهی، در حوزه‌های لوستر، چراغ و لوازم روشنایی، انواع سیم، کابل و سایر تجهیزات برق و الکترونیک، انواع سویچ و تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی، تابلو و تجهیزات برق صنعتی و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت دارند. این شرکت‌ها از استان‌های اصفهان، تهران، بوشهر، خراسان رضوی، قم، آذربایجان شرقی و یزد در این رویداد نمایشگاهی حضور دارند.
توجه بیشتر به صنعت برق کشور، تبیین توانمندی‌های این صنعت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه، شناخت زمینه‌های بالقوه همکاری و تعامل بین ایران و دیگر کشورها، افزایش راندمان تولید برق در نیروگاه‌های مختلف کشور، فراهم کردن زمینه صادرات برق به دیگر کشورها و معرفی تجهیزات نوین تولید برق، برخی از اهداف برگزاری یازدهمین نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی اصفهان به شمار می‌رود.
کارشناسان و متخصصان علاقمند به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای 20 تا 23 مهرماه 1400 به محل دایمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.


از شما دعوت می‌کنیم سری هم به غرفه امواج برتر در سالن c بزنید، همکاران ما از دیدن شما خوشحال می‌شوند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبری امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.