کاهش ۱۸۲.۳ مگاواتی بار مصرف برق با قطع برق ۲۰۱ مشترک پر مصرف

کاهش ۱۸۲.۳ مگاواتی بار مصرف برق با قطع برق ۲۰۱ مشترک پر مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پر مصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه اظهار کرد: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج‌گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

به گزارش امواج‌برتر و به نقل از ایسنا، عبدالحمید عباس شیاری بیان کرد: امروز (۳۰ مردادماه) ۶۹۱ مشترک از سقف مجاز مصرف برق عبور کردند که به وسیله مرکز پایش انرژی، رسد و پیامک اخطار به آن‌ها داده شد.

وی با اشاره به قطع برق ۲۰۱ مشترک پرمصرف اداری، کشاورزی و تجاری در روز یکشنبه گفت: این اقدام ۱۸۲.۳ مگاوات کاهش بار مصرف در مناطق پنج گانه توزیع برق اهواز را به دنبال داشت.

شیاری ذکر کرد: با فعالیت و عملکرد مرکز پایش انرژی این شرکت، به صورت روزانه ۱۲۰ مگاوات مدیریت بار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز افزود: براساس دستور العمل ابلاغی وزارت نیرو، مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند آماده دریافت پاداش خوش حسابی خواهند شد.

شیاری تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی، صنایع و کشاورزی موظف هستند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله بکارگیری مولدهای اضطراری کاهش دهند.

وی به مشترکان برق کلان شهر اهواز پیشنهاد کرد در ساعت‌های پیک یا اوج مصرف که از ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است از لوازم غیرضروری مانند جاروبرقی، لباسشویی، اتو و نظایر این‌ها استفاده نکنند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.