نخستین کتاب جامع توانمندی‌های نیروگاهی و صنایع وابسته به‌زودی منتشر می‌شود

نخستین کتاب جامع توانمندی‌های نیروگاهی و صنایع وابسته به‌زودی منتشر می‌شود

نخستین کتاب جامع توانمندی‌های نیروگاهی و صنایع وابسته با همکاری شرکت تولید نیروی برق خراسان و نشریه تخصصی مهندسی برق امواج برتر با هدف معرفی توانمندی‌های موجود در داخل کشور تا مهرماه ۱۴۰۲ منتشر خواهد شد. این کتاب به معرفی توانمندی‌ شرکت‌‌های مشاوره و خدمات، طراحی، اجرا و ساخت، تعمیرات و بهره‌برداری و سایر زمینه‌های مرتبط با صنعت نیروگاهی خواهد پرداخت.
کتاب جامع توانمندی‌های نیروگاهی و صنایع وابسته که با هدف پاسخگویی به مهمترین ضرورت این صنعت یعنی ایجاد یک پل ارتباطی بین ارایه‌کنندگان خدمات و صاحبان صنایع در دست تهیه است به صورت یک بانک اطلاعاتی جامع، کامل و ماندگار از ارایه‌دهندگان خدمات، تامین کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات به ویژه ساخت‌ داخل، منتشر خواهد شد تا ضمن گسترش بازار از طریق معرفی ظرفیت‌های موجود به مشتریان هدف، به هم‌افزایی بین تولیدکنندگان از راه معرفی و شناخت توانمندی‌های سایر فعالان و برون‌سپاری برخی از سفارشات برای استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود کمک نماید. این موضوع با دسترس قرارگرفتن اطلاعات همه‌ی تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات در ایجاد رقابت صحیح و از بین بردن انحصارها که نتیجه‌ی آن کاهش هزینه‌‌ و افزایش سرعت انجام پروژه‌ها است، اثرگذار خواهد بود.
نخستین کتاب جامع توانمندی‌های نیروگاهی همچنین با انتشار اطلاعات بازار هدف و توانمندی‌های موجود، به سرمایه‌گذاران جدید در شناخت بازار کمک خواهد کرد تا از هدرفت منابع و سرمایه در کشور جلوگیری نماید.
برای اطلاع بیشتر از نحوه‌ی مشارکت در این کتاب و استفاده از فرصت فراهم شده، با شماره تلفن‌ ۰۵۱۳۸۹۴۰۱۲۰ تماس حاصل فرمایید.

✍🏻 جهت دریافت فرم مشارکت کتاب کلیک کنید

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.