در هفته جاری؛

میزان خاموشی‌ها در بخش خانگی به صفر رسید

کاهش ۶ درصدی تعداد مشترکان پرمصرف با سیاست‌های تعرفه‌ای

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر اعلام کرد: پس از چند هفته قطع برق در کشور، میزان خاموشی‌ها در بخش خانگی در هفته جاری، تقریبا به صفر رسیده است.

به گزارش امواج برتر و به نقل از مهر، مسعود صادقی مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: خوشبختانه با عنایت به برنامه‌های تنظیم شده در همه ارکان صنعت برق در حوزه تولید، انتقال، توزیع، دیسپاچینگ ملی و… در این ایام با وجود همکاری‌های مشترکان مدیریت بار انجام شده و شاهد عدم قطعی برق هستیم.

وی افزود: اگر روند کاهش دما با همین روند انجام شود تا پایان هفته خاموشی صورت نخواهد گرفت، ولی نیاز است این همکاری‌ها توسط بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی صورت گیرد تا پایان این ماه و عبور از فصل گرما شاهد خاموشی نباشیم.

مدیرکل مهندسی و نظارت بر توزیع شرکت توانیر در ادامه گفت: پس از چند هفته خاموشی‌های گسترده در کشور، میزان قطعی برق خانگی در این هفته تقریباً به صفر رسیده است و پیش بینی می‌شود در روزهای آینده نیز همین روند ادامه داشته باشد.

صادقی در پایان ذکر کرد: قطعی برق، این هفته به صفر رسیده است به طوری که در بخش خانگی مجبور به اعمال خاموشی نشده‌ایم، خوشبختانه با توجه به تغییرات انجام شده در مصرف و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، صنایع ما در ساعات پیک مصرف در حال تأمین برق صنایع خود هستند و ضرورت دارد در بخش صنعت برق الگوی مصرف رعایت شود.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع مهر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.