معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور:

مجموعه نیان الکترونیک همه اجزای لازم برای یک مرکز نوآوری شرکتی را دارد

مجموعه نیان الکترونیک همه اجزای لازم برای یک مرکز نوآوری شرکتی را دارد

دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در بازدید از توانمندی‌های مجموعه‌ی نیان الکترونیک گفت: مجموعه نیان الکترونیک همه اجزای لازم برای یک مرکز نوآوری بودن شرکتی را دارد. دکتر دهقانی افزود؛ این یک جمله‌ی تقدیرآمیز و طلایی است.

معاون علمی رئیس جمهور با برشمردن برخی از ویژگی‌های نیان الکترونیک گفت: این‌که شرکت نیان به‌عنوان مجموعه‌ای که استارتاپ تک بوده است و الان به یک سطحی از بلوغ رسیده، موضوع خیلی خوبی هم برای ترویج و هم برای مستندسازی و هم برای لیدرشیپ شدن است. کاری که ما باید انجام دهیم این است که به لیدرشیپ شدن نیان کمک کنیم. دکتر دهقانی فیروزآبادی در توضیح این موضوع به نکات و مدل‌هایی برای استفاده از توان نیان‌الکترونیک در بحث‌های ذخیره‌سازی انرژی، صادرات محصولات دانش‌بنیان و جذب شرکت‌های کوچک و استارتاپ توسط نیان الکترونیک در قالب پروژه‌های بزرگی که از سوی معاونت علمی حمایت می‌شود اشاره کرد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در پایان گفت: به امید خدا مجموعه نیان که توفیق داشته، با همین سرعت و شدت پیشرفت کند و امیدوار باشیم در افق ۱۴۱۰ به یک BigTech با ارزش یک میلیارد دلاری تبدیل شود. وقتی نیان می‌تواند بازار سرمایه را جذب کند، این نقطه همان نقطه‌ای است که امیدوار می‌کند bigtech شدن اتفاق بیفتد.

گفتنی است در این بازدید که برخی از معاونان و گروهی از مدیران معاونت علمی، فناوری دکتر دهقانی فیروزآبادی را همراهی می‌کردند، اعضای هیات مدیره و معاونان گروه نیان الکترونیک در زمینه مبانی ایجاد، برنامه‌های آتی و نقاط قابل توسعه فعالیت‌های این گروه گزارش ارایه نمودند و به شرح آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی از جمله توسعه‌های جدید و افتتاح کارخانه نیان موتور توس، مرکز نوآوری نیان، ورود به بازار سرمایه و صادرات به کشورهایی نظیر روسیه و چشم انداز ده ساله گروه صنعتی نیان پرداختند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاه ‌ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.