وزیر نیرو:

فرهنگ سازی مصرف تحریم‌ها را بی اثر می‌کند

وزیر نیرو

وزیر نیرو گفت: با اتخاذ شیوه‌های جدید، دور شدن از برخی بدمصرفی‌ها و یک‌سری آداب مناسب‌تر برای مصرف، جامعه خود را ایمن، واکسینه و تاب‌آور می‌کنیم؛ در این شرایط است که تحریم هم بی‌اثر خواهد شد.

به‌گزارش امواج برتر به نقل از برق نیوز، «رضا اردکانیان» اظهار داشت: برای ما توفیقی است که حداقل سالی یک بار به مناسبت روز خبرنگار گرد هم می‌آییم و با نگاهی به پشت سر، عملکرد سال را در راستای انجام وظایفی که بر عهده داریم و کار مشترکی که بویژه در این روز‌ها در صحنه خدمت رسانی به مردم، آگاهی‌رسانی و افزایش تاب‌آوری جامعه بر عهده ماست، مرور می‌کنیم.

وی افزود: ما از نتیجه این بازدهی و مرور هم انرژی می‌گیریم و هم انگیزه‌هایمان افزایش پیدا می‌کند و این که مسیر پیش رو را بویژه امسال در سال پایانی خدمتگذاری دولت تدبیر و امید با کمک همدیگر در جهت خدمت‌رسانی موثر به هموطنان طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنیم.
وزیر نیرو گفت: شرایطی که امروز ملت ایران در حال سپری کردن است، در تاریخ سیاسی ثبت و ضبط خواهد شد.

اردکانیان افزود: آنچه که از کار وزارت نیرویی‌ها در دولت و بخش خصوصی دیده شده نتیجه زحماتی است که اصحاب رسانه هم در حفظ این پل ارتباطی داشتند و هم تلاش و فعالیتی است که با هنرمندی در انعکاس نتیجه فعالیت‌های همکاران خودشان در صنعت آب و برق به نام و در کارنامه آن‌ها ثبت و ضبط شده است.
وی با بیان اینکه گام‌های بسیار بزرگی را با هم شروع کردیم، گفت: بزرگترین کاری که با کمک هم شروع کردیم و البته بیشتر شما در آن نقش داشتید، گام برداشتن در مسیر اصلاح رویه‌های مصرف در جامعه است.

افزایش ۳۰ درصدی صادرات انرژی کشور

وی با اشاره به افزایش ۴ درصدی عرضه انرژی در کشور گفت: صادرات انرژی کشور ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
اردکانیان گفت: این کار زیر چتر مدیریت مصرف و به مدد مشارکت رسانه‌ها و مردم صورت گرفته است.
وزیر نیرو گفت: از تحریم‌ها استقبال نمی‌کنیم و هر روز به دنبال خاتمه دادن به این میدان جنگ هستیم و اکنون که تحمیل شده همه فراست‌های خود را به کار می‌گیریم و هر عادت خوبی در زمینه زیست محیطی پیدا کنیم آن را در جامعه نهادینه می‌کنیم.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع برق نيوز
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.