طراحی ۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها

طراحی ۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها

۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه‌ها به یاری مسافران می‌آید تا سفری ایمن و با زمان‌بندی درست‌تری داشته باشند.

به گزارش امواج‌برتر، یکی از پیش نیازهای سفرهای درون و برون شهری، داشتن یک برنامه منجسم و قابل اتکا است، به خصوص برای کسانی که سفرهایی کاری و شغلی دارند و زمان برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. اما در شهرهای شلوغ و پر ترافیک این برنامه‌ریزی سخت‌تر و نیازمند برنامه‌ریزی منسجم‌تری است.

در همه دنیا نرم‌افزارهایی برای این کار طراحی شده است تا یاری‌گر مسافران و رانندگان شود و با ارایه اطلاعاتی جامع برای مسیریابی درست، ارایه تصویری روشن از نقشه راه‌ها، خیابان‌ها و شهرها، ترافیک‌های درون و برون شهری و غیره، سفرها را ایمن و کارآمدتر کنند.

در ایران نیز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، ۶ نرم‌افزار کاربردی در این حوزه طراحی و روانه بازار شده است.

به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه این برنامه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه باشد و مسافران، رانندگان و کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و با کم‌ترین زمان ممکن و در بهترین مسیر منتخب به مقصد مورد نظر برسند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع ایسنا
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.