در بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق ایران

شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی رتبه دوم را کسب کرد

حسن چاهی

در بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق ایران که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان در روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار شد، شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی توانست در نرخ مقالات پذیرفته شده رتبه دوم را کسب کند.

به گزارش امواج برتر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیرعامل این شرکت با بیان این مطالب گفت: کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق یکی از کنفرانس های مهم و علمی در حوزه برق است که همه متخصصان و دانشگاهیان کشور آخرین دستاوردهای خود را به صورت مقاله ارائه می‌دهند.


مهندس حسن چاهی افزود: پژوهشگران این شرکت نیز همگام با سایر دانشگاهیان و مراجع علمی، با ارائه 11 مقاله در این کنفرانس شرکت کردند که از این تعداد، 6 مقاله پذیرفته شد.


وی افزود: همچنین در این کنفرانس تعداد 17 کارگاه برگزار شد که از این میزان 3 مورد از دستاوردهای علمی توسط پژوهشگران این شرکت ارائه گردید.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان با تاکید بر این که پژوهش می تواند راهگشای بسیاری از موانع در حوزه توسعه باشد، خاطر نشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از همه جامعه علمی و دانشگاهی در استان برای تبادل علمی و پژوهشی استقبال می کند.


لازم به ذکر است بر اساس اعلام نتایج داوران کنفرانس، شرکت توزیع برق خراسان شمالی توانست رتبه دوم نرخ مقالات پذیرفته شده را بعد از استان تهران در کل کشور کسب کند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.