معاون هماهنگی توزیع توانیر:

رفع مشکلات نقدینگی،مهم‌ترین چالش صنعت برق

رفع مشکلات نقدینگی،مهم‌ترین چالش صنعت برق

معاون هماهنگی توزیع توانیر بر رفع مشکلات نقدینگی، به عنوان مهم‌ترین چالش صنعت برق که در فرآیند خدمت‌رسانی به مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، تاکید کرد.

به گزارش امواج‌برتر و به نقل از مهر، حمیدرضا پیرپیران ظهر شنبه در جمع شورای معاونان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تاکید بر رفع مشکلات نقدینگی به عنوان مهم ترین چالش صنعت برق که در فرآیند خدمت رسانی به مردم مشکلاتی ایجاد کرده است، بیان کرد: تنها راه برون رفت از این موضوع اصلاح قیمت‌های انرژی و هزینه‌های انشعاب با کمک همه بخش‌ها است که باید مورد پیگیری مدیران بخش توزیع قرار گیرد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر افزود: عبور موفقیت‌آمیز از اوج مصرف برق در تابستان با فضای همدلی و همکاری در کل کشور حاصل شده است.

وی گفت: ارتقای همه جانبه و متوازن شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور به عنوان مهم‌ترین پیام‌بری در این زمینه به شمار می‌رود.

پیرپیران تحویل برق پایدار به مشترکین و عدم اعمال خاموشی به بخش خانگی، تأمین مناسب‌تر برق صنایع نسبت به سال گذشته و تأمین برق با برنامه بخش کشاورزی را عامل افزایش رضایت عمومی اشاره کرد و افزود: همدلی و وفاق ایجاد شده در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش توزیع در کسب این موفقیت بسیار برجسته بوده است.

معاون هماهنگی توزیع توانیر تشکیل کارگروه‌های تخصصی و بازدید از نقاط مختلف کشور به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف و کسب اطلاعات دقیق را از ویژگی‌های خاص شرکت‌های توزیع نیروی برق ذکر و تصریح کرد: استفاده از بسترهای مناسب نرم افزاری و سخت افزاری در شرکت‌های توزیع برق با موفقیت اجرا شده است و قابلیت در سطح کشور را دارد.

وی از اتفاقات مثبتی که در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در زمینه‌های مختلف از جمله هوشمندسازی، اتوماسیون شبکه و سیستم‌های مدیریتی رخ داده است، قدردانی کرد.

تحقق ۱۲۰۰ نقطه تحت اتوماسیون در شبکه توزیع برق خراسان رضوی

در ادامه محسن ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: تحقق یک‌هزار و ۲۰۰ نقطه تحت اتوماسیون در شبکه توزیع نیروی برق استان با وجود شرایط سخت تأمین مالی، اقدامی بی‌سابقه و فوق العاده از سوی این شرکت در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هم اینک با تحقق ۱۰ هزار و ۶۳۱ فرمان موفق اتوماسیونی، صرفه جویی در ۱۱۶ هزار لیتر سوخت و یک‌هزار و ۳۷۶ مگاوات ساعت در میزان انرژی و کاهش بیش از ۸۳۰ هزار نفر- ساعت تردد در استان خراسان رضوی حاصل شده است.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.