دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی برای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق مشهد برگزار شد

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی برای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق مشهد

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی برای برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، تجهیزات و صنایع وابسته دوشنبه نهم مردادماه 1402 در محل سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی تشکیل شد. در این جلسه که با حضور دکتر ناصر بهزاد معاون امور صنایع و جمعی از مدیران صنایع برق و الکترونیک استان خراسان رضوی برگزار شد،‌ بر مشارکت هر چه بیشتر صنایع برق و الکترونیک استان در نمایشگاه شانزدهم تاکید شد.

 به گزارش خبرنگار امواج برتر در دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی، جواد محبی به نمایندگی از برگزارکننده‌ی نمایشگاه شانزدهم خلاصه‌ای از اقدام‌های انجام شده برای برگزاری نمایشگاه ارایه نمود و از حضور سه هیات تجاری بازدیدکننده از نمایشگاه از کشورهای قزاقستان، پاکستان و افغانستان خبر دارد و گفت: «گفت‌وگوهایی برای بازدید هیات‌هایی از دیگر کشورها در جریان است.»

برگزاری رویدادهای جانبی آموزشی و میزگرد، حضور تشکل‌ها در قالب پاویون و حضور تولیدکنندگان واقعی، ایجاد تسهیلات برای مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و اطلاع‌رسانی جامع و کامل به جامعه‌ی هدف از جمله درخواست‌های مدیران حاضر در جلسه برای برگزاری مطلوب نمایشگاه بود.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق (قدرت، الکترونیک)، تجهیزات و صنایع وابسته ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.