دومین جلسه‌هم‌اندیشی «دومین رویداد هنری فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و انرژی» برگزار شد

دومین جلسه هم‌اندیشی

دومین جلسه‌هم‌اندیشی «دومین رویداد هنری فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب و انرژی» با حضور نمایندگان شرکت‌های برق منطقه‌ای خراسان، آب منطقه‌ای خراسان، آب و فاضلاب مشهد، آب و فاضلاب استان خراسان، توزیع نیروی برق مشهد، شهرداری مشهد، آموزش و پروش استان خراسان، مدیریت تولید نیروی برق سبز، خانه هم‌افزایی آب و انرژی و جمعی از هنرمندان و اساتید دانشگاه‌های فردوس، اقبال و فرهنگ و هنر و اعضای کمیته اجرایی رویداد، دوم مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار امواج برتر در این جلسه دکتر رضایی نیک سرپرست دانشگاه سجاد و رئیس رویداد ضمن تشکر  از کمیته اجرایی در راستای فعالیت‌های انجام شده برای برگزاری این رویداد از سازمان‌ها و شرکت‌هایی که دانشگاه سجاد و نشریه تخصصی امواچ برتر را مورد همراهی و حمایت قرار داده‌اند نیز تشکر کرد.

در ادامه دکتر قاینی دبیر رویداد ضمن تشکر از افراد حاضر در جلسه و همراهی و همکاری آنها در بهتر برگزار شدن رویداد به ارائه توضیحاتی در مورد اقدامات انجام شده پرداخت، همچنین با توجه به پایان رسیدن مهلت ارسال آثار و پیرو درخواست تعدادی از دانشگاه‌ها، نظر استادان و هنرمندان برای تمدید مهلت آثار به دلیل هم‌زمانی روزهای برگزاری رویداد با امتحانات پایان ترم دانشجویان هنر و تحویل ژوژمان، از شرکت‌کنندگان در جلسه خواست تا نظر‌هایشان را در مورد تمدید زمان ارسال آثار بیان نمایند که این موضوع با استقبال بیشتر حاضران روبه‌رو شد.

در ادامه جلسه هر یک از حاضران  علاوه بر بیان مشکلات و معضلات و دغدغه‌های موجود در جامعه در حوزه‌های آب، انرژی، محیط زیست و  . . .  برگزاری چنین رویدادهایی در جهت فرهنگسازی عموم مردم را مورد تایید قرار دادند و به بیان دیدگاه‌های خود در مورد چگونگی برگزاری مراسم پایانی رویداد پرداختند.

 برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، هماهنگی برای بازدید از سدها، کارخانه‌‌ها، نیروگاه و مراکز صنعتی به‌ویژه تولیدکنندگان انرژی، از جمله پیشنهادهای ارائه شده در این جلسه بود.

مهندس یزدانی شواکند مدیرمسئول نشریه امواج برتر و دبیر ارتباط با صنعت و جامعه رویداد، ضمن تشکر از پیشنهادها و نظرات ارزشمند حاضران و اعلام حمایت دوباره آنها گفت: امیدواریم همایش پایانی دومین رویداد ضمن تحقق بخشیدن به اهداف فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف منابع آب و انرژی با حضور نهادهای دست‌اندرکار و متولی و هنرمندان، زمینه‌ای برای پیوند بیشتر جامعه‌ی هنری با سیاست‌گذران این حوزه و بدنه جامعه باشد و ضمن شناسایی فرصت‌های حضور هنرمندان جوان  از محتوای تولید شده به بهترین نحو استفاده شود.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.