خراسان شمالی برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات آمادگی دارد.

خراسان شمالی برای تامين برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات آمادگی دارد.

۱۰۰ نیروی فنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی برای تامین برق پایدار در زمان انتخابات آماده باش خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی  شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی مهندس حسن چاهی مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر افزود: زیرساخت‌های شبکه برق استان برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات توسط این شرکت فراهم شده است و با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته یکصد نیروی فنی زبده، شبکه برق استان را در زمان برگزاری انتخابات برای جلوگیری از هرگونه خاموشی ناخواسته نظارت می‌کنند.

وی تاکید نمود: حضور در انتخابات یک وظیفه مهم برای همه کارکنان است و با توجه به موضوع مهم انتخابات در اسفندماه جاری، ضرورت دارد که همه کارکنان در این امر مهم بیشترین مشارکت را برای تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

مهندس حسن چاهی در مورد دیگر فعالیت‌های شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در سال جاری بیش از چهارصد و 70 میلیارد ریال برای نهضت ملی مسکن جذب و هزینه شد و با توجه به اقدامات موثر شرکت در زمینه توسعه شبکه در استان، بیش از یک هزار و 700 میلیارد ریال پروژه در این استان به پایان رسید تا بیشترین خدمات به شهروندان استان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این که 100 درصد کنتورهای کشاورزی استان از راه دور کنترل‌پذیر شده است، برنامه به کارگیری کنتورهای هوشمند خانگی در سطح استان با جدیت در حال پیگیری است و به زودی همه کنتورهای شبکه برق استان از راه دور رویت‌پذیر خواهد شد.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.