تغییرشرایط ارسال درخواست قراردادهای دوجانبه برق

تغییرشرایط ارسال درخواست قراردادهای دوجانبه برق

شرکت مدیریت شبکه برق ایران شرایط جدید ارسال درخواست قراردادهای دوجانبه برق را در اطلاعیه شماره 1622 در سامانه اطلاعات بازار برق ایران منتشر کرد.

به گزارش امواج‌برتر به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در پی درخواست مکتوب سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در خصوص تسهیل در ثبت درخواست‌های قرارداد دوجانبه و تقاضای برخی از شرکت‌های خرده فروشی برق در همین رابطه و بنا به دریافت نظرات برخی از مشترکان عمده برق در کشور، معاونت بازار برق ایران از ابتدای آذر ماه سال جاری با بررسی جوانب امر، درخواست‌های قرارداد دوجانبه برق را بر مبنای درخواست عرضه‌کننده برق بررسی و در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت و تایید آن اقدام خواهد کرد.

بدین ترتیب از ابتدای آذرماه سال 1400 متقاضیان قراردادهای دوجانبه (اعم از شروع یک قرارداد دوجانبه جدید و یا افزایش ظرفیت قرارداد دوجانبه موجود) نیازی به تکمیل کردن و امضای فرم قبلی درخواست قرارداد دوجانبه نخواهند داشت. بنابراین عرضه‌کننده برق پس از انجام توافق‌های لازم با مشترک مورد نظر خود می‌تواند تنها با ارسال نامه اداری بر اساس شرایطی که در این اطلاعیه آمده، متقاضی ثبت قرارداد دوجانبه شود. اما کاهش ظرفیت قرارداد دوجانبه در بازه زمانی قرارداد و همچنین پایان زودتر از موعد، مانند گذشته با تایید کتبی و رسمی دو طرف قرارداد دوجانبه(عرضه‌کننده و مصرف‌کننده برق) قابل انجام خواهد بود.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع شرکت مدیریت شبکه برق ایران
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.