تعامل و همفکری توزیع برق مشهد و اصفهان برای تهیه نقشه راه استقرار و بلوغ نظام مدیریت ارتباط تامین‌کنندگان(SRM)

تعامل و همفکری توزیع برق مشهد و اصفهان برای تهیه نقشه راه استقرار و بلوغ نظام مدیریت ارتباط تأمین کنندگان(SRM )

نظام مدیریت تامین‌کنندگان (SRM) ابزارهایی را ارائه می‌کند که به‌واسطه آن می‌توان روابط تعاملی، گسترده و استراتژیکی را با تامین‌کنندگان توسعه داد و منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات و کالاها شد. 

از طرفی وابستگی شرکت‌ها به پیمانکاران و تامین‌کنندگان در سال‌های اخیر بیشتر شده است و جمع آوری، ثبت و تحلیل اطلاعات عملکردی تامین‌کنندگان جزو فرآیندهای پایه‌ای SRM می‌باشد. 

به گزارش امواج برتر به نقل از روابط عمومی توزیع نروی برق مشهد؛ مهندس قربانیان رئیس گروه ارتباط با تامین‌کنندگان در این رابطه گفت: سال گذشته مدل و فرآیندهای SRM با الگوی گرفته شده از مدل‌های کلاس جهانی با همکاری مشاور به پایان رسید اما متاسفانه نبود نرم‌افزار و مکانیزه نبودن فرآیندها با وجود پیگیری‌های متعدد و همچنین تغییر نیافتن فرآیندهای سنتی به فرآیندهای جدید طراحی شده از مهمترین چالش‌های فراگیر شدن این سیستم بوده است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه به‌واسطه دانش اندکی که در این حوزه در کشور وجود دارد و نیز ابعاد گسترده آن که تمام بخش‌های شرکت را در بر می‌گیرد، استقرار این نظام با چالش‌هایی برای شرکت‌های توزیع همراه می‌باشد، گفت: دو شرکت توزیع نیروی برق مشهد و استان اصفهان به‌واسطه چالش‌ها و تجاربی که در این حوزه برخوردارند تصمیم به هم فکری در خصوص حل چالش‌ها و چگونگی نحوه استقرار و تهیه نقشه راه بلوغ SRM گرفتند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.