تذکر نماینده علی آباد درباره قبض‌های گران قیمت برق به مسوولان

سهم استان‌ها در تخفیف قبوض برق/تهران بیشترین سهم را دارد

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در رابطه با صدور قبض‌های سرسام آور برای مردم استان گلستان به مسوولین تذکر داد و اظهار کرد: روزانه حدود ۸ ساعت برق در استان گلستان قطع بوده، اما امروز قبض‌هایی بیش از یک میلیون تومان برای مردم صادر شده است، کارگران و کشاورزان چطور باید این مبالغ را پرداخت کنند؟

به گزارش امواج‌برتر، رحمت الله نوروزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا (ع)، ذکر کرد: مقام معظم رهبری در نخستین ارتباط تصویری با نمایندگان مجلس یازدهم به دو مقوله اقتصاد و فرهنگ و حضور در جمع مردم تاکید داشتند. آنچه امروز در این موضوع پرداخته می‌شود حاصل بررسی کارشناسی، تعامل و ارتباط مستقیم با مردم انقلابی استان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان علی آباد کتول است.

وی در تذکر به دولت و وزیر نیرو، اضافه کرد: امسال اوضاع قطعی برق و آب، مردم استان گلستان را بسیار رنجور و ناراحت کرده، باید هر چه سریع‌تر بحث تکمیل شبکه زرین گل، قره‌سو و سدهای نرماب و میرداماد با توجه ویژه‌ای از سوی دولت‌مردان به خصوص وزیر نیرو صورت گیرد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از فاز دوم نیروگاه با توجه به قطعی‌ها، از جناب آقای محرابیان و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی می‌خواهم هر چه سریع‌تر در شورای اقتصاد بحث فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه علی آباد را قطعی کنند.

نماینده مردم علی آباد کتول با بیان اینکه مشکل دیگر این منطقه به صدور قبض‌های سرسام‌آور برمی‌گردد خطاب به رییس مجلس، هیات رییسه و سایر نمایندگان مجلس، اظهار کرد: روزانه حدود ۸ ساعت برق در استان گلستان قطع بوده است، اما امروز قبض‌هایی بیش از یک میلیون تومان برای مردم صادر شده است، کارگران و کشاورزان چطور باید این مبالغ را پرداخت کنند؟

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع ایسنا
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.