رییس پژوهشگاه نیرو خبر داد:

تدوین نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

تدوین نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر

رئیس پژوهشگاه نیرو با اشاره به اهداف دولت در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشور اظهار کرد: این پژوهشگاه نقشه راه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر را تدوین کرده است.

به گزارش امواج‌برتر و به نقل از ایرنا، مجید عمید پور بیان کرد: پژوهشگاه نیرو در بخش  بهره‌وری و انرژی‌های تجدیدپذیر فعالیت‌های زیادی در این سال‌ها انجام داده است.

وی گفت: اما دولت سیزدهم برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری در انرژی اهداف خیلی بلندی را طراحی و مدنظر قرار داده است.

رییس پژوهشگاه نیرو افزود: ترسیم تحقق ۱۰ هزار مگاوات بهره‌وری در انرژی و نیز بین ۱۰ تا ۱۲ هزار مگاوات توسعه انرژی‌های تجدیدپذیری‌شان از اراده جدی این دولت در توسعه تجدیدپذیرها و افزایش بهره‌وری انرژی است.

عمید پور در ادامه گفت: بر این‌ اساس پژوهشگاه نیز باهدف کمک به تحقق این اهداف فعالیت‌های خود را توسعه داده است.

وی ذکر کرد: پژوهشگاه در زمینه توسعه فناوری،  زنجیره تولید و زنجیره ارزش این‌ها فعالیت‌هایی را انجام داده و نقشه راه توسعه آنها را تدوین کرده است.

رییس پژوهشگاه نیرو از همکاری‌های نزدیک پژوهشگاه نیرو و سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران خبر داد و ابراز داشت: همچنین تفاهم‌نامه‌هایی در این زمینه با ساتبا منعقد شده است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود در زیست‌بوم فناوری و نوآوری که پژوهشگاه مدیریت آن را برعهده دارد و با تعاملات چندجانبه  در آن قسمت‌هایی که نواقصی در فناوری وجود دارد پژوهشگاه بتواند نقش خود را بازی کرده و کمک به رفع نواقص برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر کند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.