بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران آغاز به کار کرد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران آغاز به کار کرد

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران یکشنبه 29 آذر ماه با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت برق آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار امواج برتر در نمایشگاه بیست و دوم، 350 شرکت داخلی و 22 نماینده شرکت‌های خارجی از 9 کشور جهان شامل چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان، فنلاند، ژاپن، کره جنوبی، اسپانیا و جهموری چک حضور دارند.

علی اکبر مجرابیان وزیر نیرو در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، صنعت برق را صنعت پر افتخاری عنوان کرد و گفت: با وجود وابستگی 100 درصدی در ابتدای انقلاب امروز بیش از 95 درصد قطعات و تجهیزات با توان و ظرفیت داخلی تولید می‌شود.

وزیر نیرو در ادامه افزود: امروز با مشارکت صدها شرکت دانش بنیان، صنعت برق کشور روی ریل خوبی قرار گرفته است و ظرفیت‌های صادرات و فناوری‌های جدید به خوبی استفاده می‌شود.

محرابیان استفاده از فناوری روز جت بهینه‌سازی مصرف برق و کاهش شدت انرژی را از مهم‌ترین هدف گذاری‌ها عنوان کرد.

نشست تخصصی توانمندی‌ها و نیازمندی‌های ساخت داخل صنعت نیروگاهی کشور از برنامه‌های جانبی نخستین روز این نمایشگاه بود.

این نمایشگاه در 11 سالن نمایشگاهی به وسعت 50 هزار متر مربع به مدت 4 روز از ساعت 8 صبح تا 15 عصر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود.

امواج برتر ضمن دعوت از متخصصان و مهندسان به بازدید از این نمایشگاه تخصصی مقدم علاقه‌مندان را در طبقه دوم سالن خلیج فارس گرامی می‌دارد.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.