بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق برگزار می‌شود

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق  از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ دی ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش امواج برتر به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب که قرار بود از ۸ تا ۱۱ آبان‌ماه ۱۳۹۹ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود، به‌دلیل هشدارهای بهداشتی ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا در شهر تهران و همکاری هرچه بیشتر در مقابله با بیماری کووید- ۱۹ به زمان دیگری موکول شد.

از این‌رو پیرو اخذ مجوزات لازم از ستاد ملی کرونا و همچنین پیش‌بینی کلیه موارد مرتبط با پروتکل‌های بهداشتی، بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق  از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می گردد. به همین منظور از مشارکت‌کنندگان خواسته شده تا ضمن توجه به تاریخ های اعلام شده که در بخش قوانین و مقررات سایت نمایشگاه برق درج شده است نسبت به هماهنگی‌های لازم جهت حضور فعال در نمایشگاه اقدام نمایند.

همچنین آخرین تاریخ جهت تصمیم گیری در خصوص حضور یا عدم حضور در نمایشگاه، اول دی ماه می باشد (٩٩/۱۰/١) بدیهی است بعد از این تاریخ امکان کنسل کردن فضای نمایشگاهی از سوی مشارکت کنندگان به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع ستاد برگزاری نمايشگاه
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.