همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اجرا شد: 

برگزاری نخستین مانور جهادی رفع معایب شبکه برق، امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه‌های فشار ضعیف منطقه شرق مشهد

برگزاری نخستین مانور جهادی رفع معایب شبکه برق، امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه‌های فشار ضعیف منطقه شرق مشهد

همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس نخستین مانور جهادی رفع معایب شبکه برق امور نگهداشت پیشگیرانه شبکه‌های فشار ضعیف منطقه شرق مشهد برگزار شد.
به گزارش امواج‌برتر و به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، در اجرای این مانور که با حضور جمعی از معاونان، مدیران و بسیجیان شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد، مهندس روح الله راد مدیر امور نت فشار ضعیف شرق مشهد ضمن تشریح ویژگی‌ها و اهداف این مانور بیان کرد: از آنجایی که تامین برق مطمئن و پایدار و رضایت‌مندی مشترکان همواره سرلوحه کار توزیع برق مشهد می‌باشد، این مانور با هدف رفع معایب و اصلاح شبکه انجام پذیرفته است،

وی افزود: رفع معایب و اصلاح شبکه فشار ضعیف در محدوده خیابان‌های امام رضا (ع)، فداییان اسلام، کوشش و بلوار جمهوری اسلامی از جمله اهداف عملیاتی این مانور است.
در این مانور 47 نفر از نیروهای عملیاتی توزیع برق مشهد و همکاران پایگاه بسیج شهید نهاوندی همکاری و مشارکت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه در این مانور با 200 مورد معایب و اصلاح شبکه روبه رو هستیم، اظهار کرد: این مانور در قالب پنج مرحله، شامل شاخه زنی اطراف چراغ‌ها جهت بهبود شار نوری معابر، سرویس گرم تابلوهای فشار ضعیف و تنظیم ساعت نجومی، اصلاح و سرویس و تعویض کانکتورهای ابتدای فیدرها و سرویس جعبه انشعاب‌های دیواری، اصلاح شعاع تغذیه شبکه‌های روشنایی معابر و تعدیل بار فیدرها و همچنین سرویس و آچارکشی جعبه انشعاب‌های زمینی اجرا شده است.
مهندس روحبخش فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید نهاوندی توزیع برق مشهد نیز در این مراسم ذکر کرد: مانور جهادی رفع معایب با دو هدف فرهنگی و عملیاتی اجراء شده است.
توسعه فرهنگ کار گروهی در قالب اقدام جهادی و فرهنگ ناب بسیج و همچنین نمایش توان عملیاتی همکاران فنی بسیجی شرکت توزیع برق مشهد و افزایش آمادگی همکاران در قالب طرح ضربتی و آمادگی برای مقابله با بحران‌های احتمالی از جمله اهداف فرهنگی و عملیاتی این مانور می‌باشد.
در ادامه سید حمید حسینی فرمانده حوزه بسیج ادارات شهید عباسپور نیز در این مانور عنوان کرد: این مانور به مناسبت هفته دفاع مقدس و به صورت جهادی برگزار شده است.
اگر دیروز حضور در جبهه‌های جنگ ضروری بود، امروز حضور در جبهه خدمت‌رسانی ضروری است و این مانور، خدمت به مردم مشهد و زائران بارگاه امام رضا (ع) و مردم مناطق کم برخوردار بوده و جهادی، بزرگ محسوب می‌شود.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبری امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.