برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

برگزاری جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو باهدف پاس‌داشت هفته پژوهش، طی روزهای 27 تا 29 آذرماه 1401 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌‌شود.

به گزارش امواج‌برتر، در این جشنواره که با مشارکت وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود، مهم‌ترین اهداف آن ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح وزارت نیرو، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، آشنایی بیشتر مدیران اجرایی با نوآوران صنعت، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و طرح‌های فناورانه، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر است.

برپایی نمایشگاه ارایه دستاوردها و محصولات، برگزاری مجموعه نشست‌ها وکارگاه‌های تخصصی و تقدیر از نوآوری‌های صنعت آب و برق از مهم‌ترین برنامه‌های است که در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، شرکت‌های فناور، شرکت‌های خصوصی فعال در بخش صنعت برق، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های علاقه‌مند به ارایه محصولات فناورانه، دعوت می‌گردد از طریق آدرس الکترونیکی https://niroortfair.nri.ac.ir/reg  نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.