برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق مشهد

برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق مشهد

آزمون کلینیک مدیریت با حضور جمعی از مدیران و روسای دفاتر و امورهای اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد برگزار شد.

به گزارش امواج‌برتر و به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، سید ابوالفضل سیدی معاون سرمایه انسانی ضمن تشریح ویژگی‌های این آزمون بیان کرد: آزمون کلینیک مدیریت به منظور سنجش سطح علمی مدیران و اهمیت شایسته سالاری و جانشین پروری و افزایش توان علمی مدیران برگزار شده است.

وی افزود: این آزمون در 2 مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن روز سه شنبه 30 شهریورماه 1400 با حضور 60 نفر از مدیران و رؤسای دفاتر امورها برگزار شد. این آزمون شامل تست روان شناسی، خودشناسی و در ادامه نیز آزمون کتبی و در نهایت مصاحبه بوده است که کارنامه افراد صادر و نتایج آن اعلام خواهد شد.

در ادامه سید محمد هادی سیدی مدیر دفتر برنامه‌ریزی نیروی انسانی و آموزش اظهار کرد: فرآیند آموزش در شش ماه دوم سال با هدف آموزش در حوزه مدیریتی و توانمندسازی مدیران است که در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: در مرحله دوم این آزمون نیز 120 نفر از رؤسای گروه‌ها و ادارات در قالب 2 گروه 60 نفره حضور می‌یابند.
سیدی افزود: براساس نتایج این آزمون، رویه رشد و ارتقای مدیران مدنظر قرار می‌گیرد ضمن اینکه بحث جانشین پروری مورد توجه قرار گرفته و در نهایت خزانه کاملی از استعداد، توانایی و توانمندی مدیران بدست خواهد آمد.

شایان ذکر است با توجه به اهمیت برگزاری این آزمون و فرآیند انتصاب مدیران و رؤسا براساس نتایج شایسته گزینی، مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد نیز ضمن بازدید از محل آزمون با نحوه و چگونگی برگزاری آن از نزدیک بازدید نمود.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.