بازدید مدیرعامل شرکت تولید برق کشور سوریه از نیروگاه مشهد

بازدید مدیرعامل شرکت تولید برق کشور سوریه از نیروگاه مشهد

هیاتی متشکل از مدیرعامل شرکت تولید برق وزارت نیرو سوریه و کارشناسان صنعت برق و نیروگاهی کشور سوریه با هدف آشنایی با توانمندی‌های صنعت برق ایران، از نیروگاه مشهد بازدید کردند.

به گزارش امواج برتر و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ در این بازدید، هیات سوری از نزدیک در جریان پروژه‌های انجام شده در نیروگاه مشهد و همچنین دانش و توانمندی متخصصان ایرانی به‌ویژه کارکنان توانمند نیروگاه مشهد با نیم قرن سابقه پر افتخار در صنعت نیروگاهی قرار گرفتند و از واحدهای اشکودا و آلستوم نیروگاه بازدید کردند.

مهندس امیر طالبی طرقبه مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق مشهد ضمن خوشامد‌گویی به میهمانان سوری، با اشاره به بیش از نیم قرن تولید مستمر و پایدار برق در واحدهای نیروگاه مشهد، به معرفی گوشه‌ای از توانمندی‌های همکاران نیروگاه مشهد در ساخت و بازسازی قطعات نیروگاهی پرداخت.

طالبی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت مدیریت تولید برق مشهد؛ آمادگی خود را برای مشارکت در پروژه‌های تعمیرات نیروگاه‌های کشور سوریه یا بهره‌برداری، سرویس و نگهداری آن‌ها اعلام می‌‌نماید و از هرگونه همکاری در بازسازی نیروگاه های کشور سوریه استقبال می‌نماییم..

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.