بازدید مدیرعامل توزیع برق مشهد از پارک آموزش مهارت‌های فنی و مدیریت

بازدید مدیرعامل توزیع برق مشهد از پارک آموزش مهارت‌های فنی و مدیریت

مهندس رمضانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد ضمن بازدید از پارک آموزش مهارت‌های فنی و مدیریتی، از نزدیک با فعالیت‌ها و عملکرد این پارک آشنا شد.
به گزارش امواج‌برتر به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد، سید ابوالفضل سیدی معاون سرمایه انسانی بیان کرد: شرکت توزیع برق مشهد به جهت اهمیت ارتقاء سطح خدمات و افزایش بهره‌وری، برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای کارکنان خط مقدم خود تدوین نموده است. در این راستا پارک آموزشی مهارت‌های فنی و مدیریتی با تمامی تجهیزات راه‌اندازی شده است، تا کارکنان صف و عملیاتی که ارتباط مستقیم با مردم دارند بصورت کاربردی در دوره‌های کوتاه مدت و عملیاتی حضور یابند و این اقدام توانسته است سطح بهره‌وری کارکنان عملیاتی را افزایش دهد.
در ادامه سید محمد هادی سیدی مدیر دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش اعلام داشت؛ این پارک از سال 89 تأسیس و با 20 کارگاه فعال نظیر کارگاه‌های صعود و فرود از پایه برق، کابل خودنگهدار، ترانس و پست روشنایی معابر و … به وسعت 16 هزار متر مربع فعال می‌باشد.
وی افزود: در این بازدید ۲۰ نفر از کارآموزان حضور داشتند که مهندس رمضانی از نزدیک با روند آموزش، فرایند محتوا و فعالیت‌های آموزشی آنان آشنا گردید.
شایان ذکر است برگزاری مسابقات مهارتی کشوری، طوفان آموزش، برگزاری دوره‌های سخت گیرانه ۴۵ روزه، سیستم نرم افزار گنبا و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از جمله فعالیت‌های شاخص در این پارک آموزشی بوده است.
گفتنی است: کاربرد آموزش‌های مهارتی و فنی پرسنل جهت ارتقاء یادگیری و ایجاد شبکه و تأسیسات شرکت بصورت شبیه‌سازی شده در حوزه‌های مختلف از ویژگی‌های مهم پارک آموزشی می‌باشد.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.