استفاده از اطلاعات بر پایه GIS در بحث مدیریت‌بار سال آینده

استفاده از اطلاعات بر پایه GIS در بحث مدیریت‌بار سال آینده

مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فناوری‌های نوین شرکت توانیر عنوان کرد: در بحث مدیریت بار سال آینده این انتظار است که اطلاعات  بر پایه GIS  بوده و مباحث خاموشی و مدیریت مصرف و سایر اطلاعات مربوط به مشترکان شرکت در GIS کشوری قابل رویت باشد.

به گزارش امواج‌برتر به نقل از پاون، حامد احمدی در بازدید از مرکز پایش شرکت توزیع برق استان فارس، بیان داشت: در گذشته، زمینه هوشمندسازی تنها به بحث کنتورها و بخش مشترکان محدود شده بود، اما با رویکرد جدید این مبحث باید به سایر بخش‌ها از جمله بهره‌برداری و مهندسی نیز انتقال یابد.

وی ذکر کرد: برنامه در نظر گرفته شده برای مدیریت بار 1402، همدلی و همراهی تمام همکاران در بخش‌های مختلف صنعت برق کشور را می‌طلبد تا بتوانیم با موفقیت پیک بارتابستان سال آینده را پشت سر بگذاریم.

احمدی با اشاره به اینکه زمینه هوشمندسازی تنها ویژه بخش مشترکان نیست، افزود: در واقع مشترکان جزیی از بحث هوشمندسازی را شامل می‌شوند و به طور قطع با بهره‌گیری از تجربیات موفق در زیمنه‌های مهندسی و بهره‌برداری می‌توانیم ضمن مدیریت صحیح‌تر به روی داده‌ها، از پیک بار سال آینده نیز با موفقیت عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در ادامه گفت از ابتدای اجرای طرح هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی در سال 93 تاکنون 22 هزار و 432 دستگاه انواع کنتور هوشمند به روی چاه‌های استان نصب شده است.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

منبع گروه خبر امواج‌برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.