جمعی از مدیران نهاد ریاست جمهوری با حضور در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با دستاوردهای فنی و خدمات مرتبط با مردم این شرکت از نزدیک آشنا شدند.
به گزارش امواج برتر به نقل از دفتر روابط عمومی، در نشستی با حضور دکتر روح ا… بشارت مدیرکل ارتباط مردمی سفرهای ریاست جمهوری، علیرضا گلریز مدیرکل سامانه خدمات الکترونیکی مردمی ریاست جمهوری، حسن بیات معاون اداره کل ارتباط جمهوری و جمعی از مدیران توزیع برق مشهد، مهمترین دستاوردهای علمی و خدمات این شرکت در حوزه دولت الکترونیک تشریح شد.
در این نشست مهندس رجایی قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: نگاه توزیع برق مشهد به مشترکhن خود همواره تکریم واقعی ارباب رجوع بوده است و اولویت ما تامین برق پایدار برای شهروندان می باشد و مهمترین شاخص آن برق مطمئن و نبود اعمال شرایط اضطراری است.
در ادامه این نشست مهندس ثناگر مدیریت استراتژیک به معرفی فعالیتهای این شرکت به منظورارتقای سطح کیفیت خدمات در کلاس جهانی و توسعه فرایند ارتباط با مشتری الکترونیکی (e-CRM) با رویکرد صیانت از حقوق شهروندی پرداخت.
ثناگر ضمن تشریح ویژگیهای شهر مشهد و چشم انداز توزیع برق مشهد در افق +1405 ، به بیان مجموعه فرایندهای این شرکت در دو بخش فنی و خدمات مرتبط با مردم پرداخت و گفت: استفاده سیستمی و کامل از فناوری خط گرم فرمان از نزدیک، جایگزینی سیم های روکش دار بهجای سیمهای بدون روکش در شبکه بیست کیلوولت، اتوماسیون شبکه، استقرار بزرگترین دیسپاچینگ توزیع کشور در مشهد، اجرای کامل هفت هزار کیلومتر کابل خودنگهدار به جای سیمهای مسی بدون اعمال خاموشی، استفاده از پستهایPad mounted ، استقرار سیستم AMI و سیستم 5S از جمله فرآیندهای فنی بوده است.
وی در ارتباط با تغییر فرایندهای مربوط به انجام خدمات مرتبط با مردم گفت: حذف مراجعه حضوری مردم در این شرکت در راستای برنامه توسعه دولت و شامل ارتقای مدیریت ارتباط با مشتری و سایر ذینفعان و هوشمندسازی ارایه خدمات الکترونیک بوده است.
در این رابطه ایجاد مدیریت استراتژیک و مجری پنجره واحد خدمات مدنظر قرار گرفته و شرکت توزیع برق مشهد با هدف تحقق تعهدات و ارتقای پاسخگویی ضمن تغییر ساختار و شفافیت مسئولیت ها توانسته است به خوبی عمل کند.
دکتر بشارت مدیرکل ارتباط مردمی سفرهای ریاست جمهوری نیز در این نشست گفت: دستاوردهای فنی و خدمات مرتبط با مردم در توزیع برق مشهد نشان دهنده ابتکار عمل و اهتمام مدیریت و کارکنان این شرکت است و این اقدامات و دستاوردها باید به تمام کشور تسری یابد.
بشارت گفت: در شهر مشهد با توجه به حضور میلیونی زائر و مسافر و موقعیت تجاری آن همواره حجم وسیعی از برق مورد استفاده قرار می گیرد و پایداری، درآمدزایی و رضایتمندی مردم و مشترکان در این شهر، کار مشکلی است. در مشهد فعالیتهای ارزنده و خوبی انجام شده و البته تکلیف سنگینی بر دوش این شرکت است و امیدواریم همه شرکتهای توزیع برق کشور از شما الگوبرداری کنند.
دکتر بشارت در ادامه افزود: این تفکر، تدبیر و همت در توزیع برق مشهد و شخص مدیرعامل مهندس سعیدی، نشان دهنده برنامهریزی و هدف گذاری و همت و تلاش این مجموعه می باشد.
وی افزود: پنجره خدمت توزیع برق مشهد و دیگر خدمات این شرکت واقعاً عملیاتی بوده است و خوب عمل کردهاند و میبایست این اقدامات بسیار ارزنده به سایر شرکتها و نهادی خدماترسان منتقل شود.
دیدگاهتان را بنویسید.