نخستین جلسه سیاست‌گذاری «سومین رویداد انرژی» برگزار شد

نخستین جلسه سیاست‌گذاری سومین رویداد انرژی با رویکرد «ايده‌پردازي و فرهنگ‌سازي مديريت مصرف برق و توسعه انرژي‌هاي تجديدپذير» ششم مرداد ماه برگزار شد.

نخستین جلسه سیاست‌گذاری سومین رویداد انرژی با رویکرد «ایده‌پردازی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف برق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر» ششم مرداد ماه برگزار شد.

در این جلسه که  با حضور مدیران دفتر تحقیقات و مدیریت مصرف شرکت‌های برق منطقه‌ای خراسان، توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق سبز بینالود و کارشناسان شرکت صنایع سنجش انرژی بهینه‌سازان توس برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف منابع انرژی با توجه به شرایط ویژه‌ی موجود، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص محورهای رویداد و برنامه‌ریزی‌های ساختاری و شکلی رویداد پرداختند. بیشترین تاکید اعضای کمیته‌ی سیاست‌گذاری، توجه به بحث‌های اقتصاد صنعت برق و نگاه ویژه به آن از زوایای مختلف در سومین رویداد انرژی بود. آگاه‌سازی شهروندان از وضعیت نابسامان اقتصاد برق و آسیب‌ها و پیامدهای آن برای تمامی بخش‌های جامعه هم بر مدیریت و فرهنگ مصرف اثرگذار است و هم سطح پذیرش جامعه را برای بهبود اقتصاد برق افزایش می‌دهد.

همچنین دکتر مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر و رئیس سومین رویداد انرژی، به‌صورت مجازی در این نشست حضور یافت و افزون بر تشریح شرایط موجود، به بیان دیدگاه‌های خود در ضرورت و چگونگی برگزاری رویداد پرداخت.

کمیته‌ی سیاست‌گذاری پس از گفت‌وگو و بررسی با توجه به شرایط اوج مصرف و رکورد شکنی مصرف در کشور اطلاع‌رسانی برگزاری این رویداد را در قالب فراخوان، انتشار پوستر و انتشار اخبار در دستور کار قرار داد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد را که با همکاری دانشگاه سجاد و نشریه امواج برتر در حال برگزاری است، تا پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۳ تعیین نمود.

اطلاعات در مورد نحوه‌ی برگزاری و ارسال آثار در  سامانه رویداد به نشانی https://energyevent2024.sadjad.ac.ir/fa بارگذاری شده است.

این خبر چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

منبع گروه خبر امواج برتر
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد، بخش‌های موردنیاز با * مشخص شده‌اند.